Together With Me
Hello Smile You are in Together With Me Forum. If you are a member, kindly Log in and if you're not, kindly register. Have fun and Good Day!



 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
HELLO! Welcome to TWM forum. Smile Be active and follow the rules. ^_^
App.Form for Groups were modified .View the UserGroups Section for more info .
Having HTML Problems?. Visit the bulletin Board for more info Smile
Read about the signature here to avoid deletion of yer signature.

Share | 
 

 Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)

Go down 
AuthorMessage
~ Tsunade XD
Admin
avatar

Posts : 880
Join date : 2009-05-18
Age : 23
Location : Under your bed. @_@

PostSubject: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Thu May 21, 2009 3:20 pm

No Spam

ME?. HAHA.

crush : david a. LOL Very Happy

fave : none. wee.

_________________

sig is for soon. haha. "IF OTHERS CAN, WHY CANT I?
Back to top Go down
View user profile http://moonprincess9.multiply.com
alyssa06
Teen Newbie
avatar

Posts : 6
Join date : 2009-05-21
Age : 24
Location : marikina

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Thu May 21, 2009 11:26 pm

..hahahaha


Very Happy

me??

ahmmmm

kim bum...

.. Smile
and


....aj perez...




but fave???

NONE
Back to top Go down
View user profile
~ Tsunade XD
Admin
avatar

Posts : 880
Join date : 2009-05-18
Age : 23
Location : Under your bed. @_@

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Fri May 22, 2009 12:38 pm

tagal na nung aj perez na yan ahh

hahahahha Very Happy

_________________

sig is for soon. haha. "IF OTHERS CAN, WHY CANT I?
Back to top Go down
View user profile http://moonprincess9.multiply.com
brokendoll
Forum Moderator
avatar

Posts : 99
Join date : 2009-05-22
Age : 21
Location : Cyber World. ;]]

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Fri May 22, 2009 5:17 pm

Alex Evans. Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/kashikutaki
~ Tsunade XD
Admin
avatar

Posts : 880
Join date : 2009-05-18
Age : 23
Location : Under your bed. @_@

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Fri May 22, 2009 10:27 pm

^
^

I dunno who he is! hahaha.

Siguro kelangan ko na manuod ulett ng foreign moviessssss

Very Happy

_________________

sig is for soon. haha. "IF OTHERS CAN, WHY CANT I?
Back to top Go down
View user profile http://moonprincess9.multiply.com
alyssa06
Teen Newbie
avatar

Posts : 6
Join date : 2009-05-21
Age : 24
Location : marikina

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Fri May 22, 2009 11:52 pm

naman...



di mka move on....




hahahahaha
Back to top Go down
View user profile
~ Tsunade XD
Admin
avatar

Posts : 880
Join date : 2009-05-18
Age : 23
Location : Under your bed. @_@

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Sat May 23, 2009 11:20 am

cute naman tlg ni aj perez. haha.

kaya lang di ko sya napapanood kya di ako naaadik sakanya wee...

_________________

sig is for soon. haha. "IF OTHERS CAN, WHY CANT I?
Back to top Go down
View user profile http://moonprincess9.multiply.com
brokendoll
Forum Moderator
avatar

Posts : 99
Join date : 2009-05-22
Age : 21
Location : Cyber World. ;]]

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Sat May 23, 2009 3:51 pm

Tsunade [016] wrote:
^
^

I dunno who he is! hahaha.

Siguro kelangan ko na manuod ulett ng foreign moviessssss

Very Happy

He's a model. Not an actor. Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/kashikutaki
~ Tsunade XD
Admin
avatar

Posts : 880
Join date : 2009-05-18
Age : 23
Location : Under your bed. @_@

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Sat May 23, 2009 8:01 pm

Oh. Okay. haha. Lemme research this guy.. haha.

_________________

sig is for soon. haha. "IF OTHERS CAN, WHY CANT I?
Back to top Go down
View user profile http://moonprincess9.multiply.com
r a f a e l
Admin
avatar

Posts : 441
Join date : 2009-05-18
Age : 24
Location : Privet Drive , the cupboard under the stairs .

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Sat May 30, 2009 2:26 pm

[/b]paboso dennn [b] .

@aly :: kaw aa. sinasalawahan munanaman ako Sad

lol!
ptas na rixx Smile

_________________

imma imma imma .. yer a FLIRT \m/
Back to top Go down
View user profile http://together.withme.us
~ Tsunade XD
Admin
avatar

Posts : 880
Join date : 2009-05-18
Age : 23
Location : Under your bed. @_@

PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   Mon Jun 01, 2009 2:46 pm

r a f a e l wrote:
[/b]paboso dennn [b] .

@aly :: kaw aa. sinasalawahan munanaman ako Sad

lol!
ptas na rixx Smile
takteng yan. sapakin kita pag pasukan kala mo xD

_________________

sig is for soon. haha. "IF OTHERS CAN, WHY CANT I?
Back to top Go down
View user profile http://moonprincess9.multiply.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)   

Back to top Go down
 
Whose your All-time favorite celebrity and crush? :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Time Out by CL
» Your favorite Tsundere? -o-
» Watching "Genesis of the Daleks" for the first time.
» jml cooking time
» 5 Bites At A Time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Together With Me :: Fun Fun Fun :: Girls' Section-
Jump to: